Moving words~

Assalamualaikum~ Tak jawab dosa~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Akak2, Abg2, Adk2, Pakcik2, Makcik2 jgn nakal2 kt blog ni tau.. ^^

Sunday, March 1, 2015

JTX1000 (JohorBahru) Kini Beroperasi Sepenuhnya

Assalamualaikum, apa khabar semua? First of all, kita berkenal dulu.. Hai, saya Asyraaf, seorg pengedar minyak JTX1000 nih.. Well uh, secara jujurnya mak saya pengedar untuk produk Hai-O, jadi dgn tidak semena-mena saya pun saya pun terlibat dgn perniagaan mak saya ni.. Tapi apa salahnya kn? Bila lagi nak berbakti kat org tua kalau bukan skrg ni lagi2 dah ade peluang mcm sekarang.. ^_^

Tak perlu nak serius2 sangat, saya mmg kaki blogger, twitter, instagram, facebook, wechat and mcm2.. Jadi standard lah kalau penulisan saya mcm ni.. >_< Tapi bagi saya, usia bukan ukuran.. Selagi mental kita, semangat kita kuat untuk menempuh alam kehidupan yg penuh mencabar ni, insya-Allah kita akan berjaya.. ^_^

Sebenarnya saya tak perlulah nak cerita banyak tentang JTX1000 ni, sbb mungkin dah ramai pernah cuba minyak ni dan telah terbukti keberkesanannya. Jadi, kalau ada apa2 nak tanya boleh tekan Contact Me kat button atas tu, okay? ^_^

And untuk 
Order Form pula, kalau berminat, isi lah form tuh.. Dalam masa sekurang kurangnya 48 jam saya akan contact nnti untuk confirmkan order, total harga, dan confirmkan tempat saya nak hantar tu kat mana.. ^_^

No comments:

Post a Comment